O kom řekl Leoš Mareš, že je „zjevení něčeho tak výjimečného“? Na knihu této autorky se moc těšíme!

Guerilla marketing

EAN:9788025135464
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
499 Kč
409 Kč
499 Kč
409 Kč
Anotace
Chcete, aby si vás lidé všimli a zapamatovali? Připadá vám, že staré a osvědčené metody marketingu již nefungují, chcete vyzkoušet něco odlišného? Potřebujete účinnou reklamu, ale máte omezené prostředky? Guerilla marketing není jen provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se tyto kanály použijí nestandardním způsobem. Od tzv. klasického marketingu se guerilla marketing odlišuje hlavně tím, že se místo na velkorysý rozpočet se spoléhá na neotřelost, inovativnost, moment překvapení. Guerilla marketérům nechybí zápal pro věc, kreativita a osobní zaujetí. Metody a postupy guerilla marketingu jsou vhodné zejména (ale ne výlučně) pro malé a střední firmy, které nemohou svým větším protivníkům konkurovat objemem peněz vynaložených na reklamu. Mohou se ale prosadit jinými cestami a vyhlásit konkurentům partyzánskou válku. Toto stěžejní dílo zakladatele guerilla marketingu Jaye Conrada Levinsona bylo vydáno poprvé v roce 1983.

Nyní držíte v rukou přeložené již čtvrté aktualizované vydání, v kterém kromě jiného naleznete: •200 nástrojů guerilla marketingu, z nichž mnohé jsou zcela zdarma •strategie pro marketing na internetu (kdy a jak je využít) •tipy pro využívání nových technologií (např. podcastingu či RSS kanálů) •programy pro oslovení potenciálních zákazníků •návod na vyvolání správného dojmu z vaší společnosti DOPORUČENÍ Jay Conrad Levinson je autorem více než dvaceti knih o guerilla marketingu. Bývalý viceprezident a umělecký ředitel v J. Walter Thompson Advertising a Leo Burnett Advertising je předsedou Guerilla Marketing International, konzultační firmy poskytující své služby malým i velkým firmám po celém světě.

Informace o sortimentu
Podnázev Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Druh sortimentu Kniha
Autor Jay Conrad Levinson
Značka CPress
V prodeji od 25.07.2011
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 16.7 x 22.5 x 2.0 cm
Hmotnost 0.53 kg
Počet stran 336
Poslední dotisk 05/2012
ISBN 978-80-251-3546-4
EAN 9788025135464
Interní kód 0118755
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy