KDE ZPÍVAJÍ RACI – už máte tento světový bestseller?

E-kniha

Jak drahá je intuice?

Značka: PRÁH

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
:
149 Kč
Vše o e-knihách
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Vše o e-knihách
Ukázka z knihy
Autor Dan Ariely napsal ještě provokativnější pokračování bestselleru Jak drahé je zdarma! a nazval jej Jak drahá je intuice?

  • Čím to, že velcí šéfové pořád dostávají obří odměny?
  • Proč máme tak rádi nábytek, který si sešroubujeme sami?
  • Proč nám vlastní nápady vždycky připadají o chloupek lepší než ty cizí?
  • Proč je pomsta tak sladká?
Dan Ariely se proslavil už svou knihou Jak drahé je zdarma, která se stala bestsellerem ve Spojených státech a v mnoha zemích Evropy včetně České republiky. V ní Ariely poprvé ukázal, že i ta nejdůležitější rozhodnutí v našich životech mívají iracionální kořeny, aniž bychom o tom věděli a aniž bychom si to chtěli připustit. Ve své nejnovější knize, Jak drahá je intuice, Ariely čtivě a poutavě dokazuje, že naše iracionální já má i své kladné stránky - jen jich musíme umět využít. Tentokrát se Ariely zaměřuje nejen na profesionální sféru, ale také na romantické vztahy, manželství nebo třeba charitu - a v každé situaci objevuje zasuté vlivy a příčiny, které opravdu stojí za naším jednáním, našimi chybami a našimi úspěchy.

I ve své poslední knize používá Ariely svou atraktivní a unikátní metodu známou z předchozích knih - tedy zábavné experimenty, které přivádějí lidi do nezvyklých situací a umožňují studium jejich chování. Ať už se jedná o konflikty v kanceláři, milostná vzplanutí nebo hledání smyslu života, Ariely dokáže čtenáře naučit, aby se zbavil negativních vlivů z minulosti a rozhodoval se lépe. Kniha Jak drahá je intuice změní vaši práci, váš partnerský vztah a váš život.

 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.