Každá firma a její úspěch či neúspěch stojí především na kvalitě zaměstnanců a spolupráci celého týmu. Dozvíte se vše o personální problematice firmy, od náboru nových zaměstnanců, jejich výběru a rozvoji ve firmě, přes tvorbu zaměstnaneckých smluv, vyplácení mezd až případné ukončení pracovního poměru. Získejte ucelený přehled o tom, jak vypracovat fungující personální strategii své firmy.
OBSAH: Důkladně se na hledání zaměstnance připravte Vypracujte detailní popis pracovní pozice Vyberte nejvhodnější způsob oslovení nových uchazečů Naučte se správně číst v životopisu Na osobní pohovory se dobře připravte Nepodceňujte reference Zvládněte efektivní motivaci Nezapomeňte na všechny náležitosti pracovní smlouvy Nového zaměstnance pečlivě proškolte Sledujte a hodnoťte výsledky zaměstnanců pravidelně Nezapomínejte na personální plánování Při rozvazování pracovního poměru myslete na rizika
RADA NA ZÁVĚR: Mějte svou personální strategii.