Jak se budují značky

Pevná s přebalem lesklá
EAN:9788073906184
Značka: Omega

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
339 Kč
399 Kč
339 Kč
Anotace

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů:

  • Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol.
  • Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky.
  • Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat.
  • Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků.
  • S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning).
  • Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný.
  • Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody.
  • Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí.
  • 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.
Informace o sortimentu
Název v originále How Brands Grow: What Marketers Don't Know
Druh sortimentu Kniha
Autor Byron Sharp
Překladatel Petr Sumcov
Značka Omega
V prodeji od 03.04.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.5 x 23.6 x 2.5 cm
Hmotnost 0.63 kg
Vazba Pevná s přebalem lesklá
Počet stran 232
ISBN 978-80-7390-618-4
EAN 9788073906184
Interní kód 0255359
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy