Jak stvořit pecku na trhu

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074623318
Značka: JOTA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
248 Kč
203 Kč
248 Kč
203 Kč
Anotace

V knize Jak stvořit pecku na trhu vás Jonah Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si sdělíme po internetu a jaké jinými cestami. Knihu doporučují autoři bestsellerů jako Dan Ariely a Daniel Gilbert, byla vydána už v devíti zemích a pro toho, kdo chce prosadit své plány a nápady, je přímo povinnou četbou.

Výrobky, myšlenky a vzorce chování, o kterých si lidé povídají, se uchytí lépe než ty ostatní. Informace šířená od úst k ústům a mezi známými je zkrátka účinnější než plánovitá reklamní kampaň.

Umíte o svém produktu vyslat takovou informaci, aby se šířila řetězovou reakcí? Jonah Berger vám ukáže, jak na to. Nezáleží na tom, jestli provozujete malou restauraci, řídíte velkou firmu nebo poprvé kandidujete do místního zastupitelstva. Existují univerzální tipy, které z vašeho zboží nebo myšlenky udělají žhavý módní trend.

 

Informace o sortimentu
Název v originále Contagious: Why Things Catch On
Druh sortimentu Kniha
Autor Jonah Berger
Překladatel Lívie Bencková
Překladatel Petr Oliver
Značka JOTA
V prodeji od 28.08.2013
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 13.5 x 20.0 x 1.4 cm
Hmotnost 0.29 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 272
ISBN 978-80-7462-331-8
EAN 9788074623318
Interní kód 0143326
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy