VÝPRODEJ OD 79 KČ. Nakupte levně a do zásoby.

Jak získat a udržet zákazníka

Série: Praxe manažera
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072266630
tipy a rady, jak zlepšit: péči o zákazníky, kvalitu zboží, věrnost klientů, ...
Značka: COMPUTER PRESS

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
164 Kč
139 Kč
164 Kč
139 Kč
Informace o sortimentu
Podnázev tipy a rady, jak zlepšit: péči o zákazníky, kvalitu zboží, věrnost klientů, ...
Druh sortimentu Kniha
Autor Timothy R. Foster
Značka COMPUTER PRESS
V prodeji od 16.05.2002
Rok vydání 2002
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.5 x 22.0 x 0.6 cm
Hmotnost 0.20 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 116
Edice Praxe manažera
ISBN 80-7226-663-2
EAN 9788072266630
Interní kód 0034346
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy