Pošmourný podzim je jako dělaný pro to zůstat doma v teple a pustit se do domácího tvoření. Ať už jste ve vytváření doma dělaných věcí zběhlí nebo jste začátečníci, knihy z edice TOPP vás jistě potěší a dodají vám nové nápady. Jednu z nich můžete získat ZDARMA při nákupu nad 200 Kč v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz. Akce platí od 1. 10. do 20. 10., nebo do rozdání zásob.
✂ 📜 🪁 🎨 🖍 📐 📏
Pravidla a podmínky akce Podzimní tvoření:
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu od 1. 10. 2020 do 20. 10. 2020, nebo do rozdání zásob marketingovou akci pod názvem Podzimní tvoření (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce.
2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE
2.1. Pokud v období od 1. 10. 2020 do 20. 10. 2020, nebo do rozdání zásob zákazník, který je fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky, nakoupí sortiment v některé z kamenných prodejen KNIHCENTRUM.cz, získá nárok na vybranou knihu z edice TOPP zdarma, a to pouze jednu.
2.2. Tato marketingová akce platí pro nákup učebnic v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz v daném období. Marketingová akce neplatí na nákup jakéhokoliv produktu nebo elektronického dárkového poukazu na e-shopu KNIHCENTRUM.cz. Nákup zboží v prodejně musí být realizován v období od 1. 10. 2020 do 20. 10. 2020, nebo do rozdání zásob.
2.3. Tato marketingová akce probíhá v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz, nevztahuje se na nákup na e-shopu KNIHCENTRUM.cz. Každá z prodejen si vyhrazuje právo na vlastní přizpůsobení pravidel.
2.5. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.
3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
3.1. Organizátor není zodpovědný za technické chyby a omyly vzniklé v průběhu marketingové akce.
3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.
3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na slevu a na úhradu nákladů, nebo škody, které by mu mohly vzniknout.
3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené získáním knihy zdarma.
3.5. Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.
3.6. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.
Ostrava 30. 9. 2020