TIK TAK, už máte adventní kalendář

Konec marketingu

Pevná s přebalem lesklá
EAN:9788072611348
Jak jsme jej dosud znali
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
410 Kč
336 Kč
410 Kč
336 Kč
Anotace
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – zákazníci mohou vaše produkty milovat, ale ještě důležitější je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. Vyšlo v řadě "Knihovna světového managementu".
Informace o sortimentu
Podnázev Jak jsme jej dosud znali
Druh sortimentu Kniha
Autor Sergio Zyman
Značka Management Press
V prodeji od 08.09.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.3 x 24.0 x 1.9 cm
Hmotnost 0.48 kg
Vazba Pevná s přebalem lesklá
Počet stran 216
ISBN 978-80-7261-134-8
EAN 9788072611348
Interní kód 0098398
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy