E-kniha

Marketing a management muzeí a památek

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
297 Kč
Anotace
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům.
Informace o sortimentu
Název v originále Marketing a management muzeí a památek
Druh sortimentu eKniha
Autor Ladislav Kesner
Značka GRADA
Rok vydání 2005
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 304
Interní kód 0156969
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách