VÝPRODEJ: vše za 29 Kč

Marketing jako šachová hra

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788026500544
Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků
Značka: BizBooks

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
199 Kč
163 Kč
199 Kč
163 Kč
Anotace
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!
Informace o sortimentu
Podnázev Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků
Druh sortimentu Kniha
Autor Jaroslav Tručka
Značka BizBooks
V prodeji od 11.01.2013
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.8 x 21.0 x 1.3 cm
Hmotnost 0.33 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 216
ISBN 978-80-265-0054-4
EAN 9788026500544
Interní kód 0137181
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy