Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Série: Ekonómia
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788081684074
Značka: Wolters Kluwer

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
Zobrazit dostupný počet ks
394 Kč
335 Kč
394 Kč
335 Kč
Anotace
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Ladislav Bedřich, Jana Nová, Mária Tajtáková
Značka Wolters Kluwer
V prodeji od 01.09.2017
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 21.0 x 0.9 cm
Hmotnost 0.27 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 196
Edice Ekonómia
ISBN 978-80-8168-407-4
EAN 9788081684074
Interní kód 0240010
Produktový manažer Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny