Marketingový manažment

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
319 Kč
262 Kč
319 Kč
262 Kč
Anotace
Cieľom vysokoškolskej učebnice je poukázať na podstatu marketingového manažmentu a jeho postavenie vo firemných procesoch a štruktúre. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o problematiku konkurenčnej výhody, stratégie a procesov, koncentrovaných do oblasti marketingu.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Marián Čvirik, Eva Hanuláková
Značka Vydavateľstvo EKONÓM
Rok vydání 2022
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 130
ISBN 978-80-225-4886-1
EAN 9788022548861
Interní kód 0378141
Produktový manažer Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy