Mediální komunikace pro management

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024736297
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
89 Kč
76 Kč
89 Kč
76 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Čeština
Od sebe!
Čeština

Od sebe!

3.0 1
199 163
IHNED odesíláme

Tahání na vodítku

3.0 1
od 89
IHNED odesíláme

Konejšivé signály

5.0 2
od 119
IHNED odesíláme
Čeština

Poslušnost i bez vodítka

3.0 1
349 286
IHNED odesíláme
>
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Čeština
Od sebe!
Čeština

Od sebe!

3.0 1
199 163
IHNED odesíláme

Tahání na vodítku

3.0 1
od 89
IHNED odesíláme

Konejšivé signály

5.0 2
od 119
IHNED odesíláme
Čeština

Poslušnost i bez vodítka

3.0 1
349 286
IHNED odesíláme
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.