Publikace Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice
si klade za cíl poskytnout čtenáři, jak česky tak anglicky hovořícímu,
základní přehled právního rámce pro jednotlivá odvětví médií v České republice, a to
jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Vedle uvedení aspektů obecné
regulace a ovlivnění českého mediálního práva evropskou legislativou, je zmiňována též
příslušná judikatura.
První polovina knihy se věnuje převážně veřejnoprávním aspektům regulace
jednotlivých hromadných sdělovacích prostředků (médií) – tiskem, televizí a rozhlasem
i Internetem a reklamou. Druhá polovina se zabývá především soukromoprávními aspekty
mediální regulace z pohledu práv k nehmotným statkům, a to právo na ochranu
osobnosti a dobré pověsti, právo autorské a práva související a právo na ochranu proti
nekalým soutěžním praktikám.