E-kniha

Metody výzkumu médií

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
284 Kč
Anotace

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií.

Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).

Informace o sortimentu
Název v originále Metody výzkumu médií
Druh sortimentu eKniha
Autor Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
Značka PORTÁL
Pořadí vydání 1. vydání
Interní kód 0158653
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách