E-kniha

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Série: Prodej
Jak získat zákazníka špičkovými službami
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
186 Kč
Anotace
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížných". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak získat zákazníka špičkovými službami
Název v originále NEspokojený zákazník - náš cíl?!
Druh sortimentu eKniha
Autor Ivan Nový, Jörg Petzold
Značka GRADA
Rok vydání 2006
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 160
Edice Prodej
Interní kód 0161694
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách