5 knih za 150 Kč – vyberte si z desítek titulů

Nové zbraně vlivu

Psychologie přesvědčování i v online světě
EAN:9788075551818

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
599 Kč
509 Kč
599 Kč
509 Kč
Ceny dopravy
Vývoj ceny
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Vývoj ceny

Manipulativní techniky a jak se jim bránit – tváří v tvář i na internetu.

Pojišťovákovi jste sympatičtí, zkusí vám vyjednat speciální nabídku. Lékárnici sympatičtí nejste: co vás to napadlo, chtít jiné dětské vitamíny než ty nejdražší? E-shop má skladem poslední kus zboží, objednávejte hned, než zmizí.

Samozřejmě tušíte, že jsou to špinavé triky. Na to tuhle knihu nepotřebujete. Potřebujete ji k tomu, aby vás naučila rozeznat manipulace včas: ve spěchu, pod tlakem, s frontou nabručených lidí za zády i mezi kamarády na sociální síti. Aby vás už nikdy nezviklal hraný úsměv, dáreček ani vyhrožování..

Robert Cialdini vám ukáže:

  • Jak manipulátory odmítat sebevědomě, účinně a bez nepříjemných pocitů.
  • Sedm základních nátlakových technik neboli zbraní vlivu.
  • Desítky konkrétních fíglů velkých firem i drobných šmejdů z internetu.
  • Proč primitivní triky fungují i na ty nejchytřejší lidi.
  • Co dělat a nedělat, když chcete prosadit svou vy sami.

Nové zbraně vlivu zábavně spojují vědecký výzkum s investigativní prací v autobazarech a call centrech. Podvodníci předvedli Cialdinimu svoje zbraně – a on vám teď předvede, jak se jim bránit.

Nově rozšířeno o 150 stran:

  • Praktické rady pro éru fake news, trollů, reklamních botů a online podvodů.
  • Jak poznat falešné pochvalné recenze a další triky internetových marketérů.
  • Desítky nových výzkumů psychologie přesvědčování a manipulace – včetně čerstvých příkladů z pandemie covidu-19.
 
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.