O reklamě

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788072611546
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
890 Kč
730 Kč
890 Kč
730 Kč
Anotace
Legendární kniha klasika světové reklamy, proslulého zakladatele a dlouholetého šéfa jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní, je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby.

Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.

Kniha Ogilvy o reklamě je tak skutečně mimořádně poučným a inspirativním „manuálem“ pro pracovníky reklamních agentur i jejich klienty, pro každého, jehož činnost nějak souvisí s reklamou a marketingem, a poutavým čtením pro všechny ty, kdo se o svět reklamy a reklamu zajímají „jen“ jako o širší kulturní a civilizační fenomén.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor David Ogilvy
Značka Management Press
V prodeji od 31.10.2011
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 4. vydání
Rozměry 19.2 x 25.0 x 1.6 cm
Hmotnost 0.78 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 224
ISBN 978-80-7261-154-6
EAN 9788072611546
Interní kód 0122444
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy