E-kniha

Obchodní podnikání ve 21. století

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
526 Kč
Anotace

Publikace seznamuje se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje aktuální trendy předpokládaného vývoje. Zaměřuje se na klíčové oblasti managementu obchodních firem, tj. územní strategii, ekonomické i technické aspekty výstavby obchodních jednotek, marketing, finanční řízení, obchodní logistiku specifické manažerské funkce v obchodě a řízení provozu obchodních firem. Velký důraz je kladen na pochopení role spotřebitele. Závěrečnou část tvoří problematika obchodování na zahraničních trzích. Kromě teoretického výkladu obsahuje informace z praxe. Text je prokládán tabulkami a grafy, každá kapitola je zakončena případovou studií nebo příkladem dobré praxe. Otázky a úkoly na konci kapitol prověří, zda čtenář správně pochopil výklad a přiměje ho přemýšlet o problematice komplexně a v souvislostech. Publikace zaplňuje mezeru na trhu a je jedinečná z hlediska aktuálnosti a ucelenosti zpracovávané problematiky.

Informace o sortimentu
Název v originále Obchodní podnikání ve 21. století
Druh sortimentu eKniha
Autor Petr Mulač, Věra Mulačová
Značka GRADA
V prodeji od 04.09.2018
Pořadí vydání 1. vydání
Interní kód 0166152
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách