Podmínky Princ Mamánek + Tři bratři zdarma

archiv revue

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu od 10. 10. do 30. 10. 2022, resp. do rozdání zásob marketingovou akci pod názvem  Princ Mamánek + Tři bratři zdarma (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce.

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

2.1. Pokud v období od 10. 10. do 30. 10. 2022 zákazník, který je fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky, nakoupí knihu Princ Mamánek či Princ Mamánek (filmové vydání) v některé z kamenných prodejen KNIHCENTRUM.cz či na e-shopu KNIHCENTRUM.cz, získá nárok na knihu zdarma – Tři bratři.

2.2. Tato marketingová akce platí pro nákup knih Princ Mamánek či Princ Mamánek (filmové vydání) v kamenných prodejnách či na e-shopu KNIHCENTRUM.cz v daném období. Marketingová akce neplatí na nákup jakéhokoliv jiného produktu nebo elektronického dárkového poukazu na e-shopu KNIHCENTRUM.cz. Nákup zboží v prodejně či na e-shopu musí být realizován v období od 10. 10. do 30. 10. 2022, resp. do rozdání zásob. Ke každé objednávce je možné získat pouze jedenkrát Tři bratry zdarma.

2.3. Tato marketingová akce probíhá v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz. Každá z prodejen si vyhrazuje právo na vlastní přizpůsobení pravidel. Vztahuje se rovněž na nákup na e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz.

2.5. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické chyby a omyly vzniklé v průběhu marketingové akce.

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na slevu a na úhradu nákladů, nebo škody, které by mu mohly vzniknout.

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené získáním knihy zdarma. 

3.5. Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

3.6. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

Ostrava 10. 10. 2022

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

S příchodem nového roku se mnoho lidí zamýšlí nad tím, jak efektivněji organizovat svůj čas a úkoly. Diáře se stávají oblíbeným nástrojem, který nám pomáhá udržet přehled o každodenních povinnostech, cílech a plánech.
Říjnový žebříček nejprodávanějších knih v našem e-shopu je tady!
Kniha mě na první pohled zaujala svou laskavou a něžnou obálkou. Ihned mi bylo jasné, že nezůstane jen tak bez povšimnutí. Navíc je zaměřena na téma, které mě velmi zajímá. Doporučila bych ji všem, kteří se nacházejí na životní křižovatce a nevědí, co si se svým životem počít.