Rozsáhlé panství Kerry Manor zůstalo téměř sto let opuštěné.
Ale ani to nezastavilo temné síly. Na povrch prosakují historky o prokletém domě. O násilných úmrtích, podivných zjeveních a všudypřítomném strašidelném zpěvu malé holčičky, který se rozléhá v tmavých chodbách. V současnosti je Kerry Manor po rekonstrukci ve své původní majestátní podobě. Corrie a Sammy Flynnovi se na panství přestěhují spolu se svou dcerou Isis, aby tu strávili zimu. Zabydlují se v ponurých, gotických pokojích, aniž by tušili, co za hrůzy je čeká.
Kerry Manor je sídlem zla, které zde přečkalo celé století. Zvrácený příběh začal, když malá holčička vstoupila do Ústavu pro choromyslné v severním Michiganu, a vyšla z něj jako něco temného – něco ďábelského.
Ti, co zemřeli je druhým románem a volným pokračováním série z Ústavu pro choromyslné v severním Michiganu. Vydejte se na mrazivou cestu ještě dnes.
Píše se rok 1997 a jižní Moravu sužují katastrofické povodně. Ve stínu všepožírajícího živlu navíc dojde v Hodoníně k vraždě. Mrtvolu krásné dívky najde v lese parta dětí a rozhodne se vypátrat viníka. Jeden z kamarádů, Filip, má totiž zvláštní dar: dokáže komunikovat s duchy. Když zanedlouho policie zatkne pachatele, každý si myslí, že je po všem, ale smrt je nenasytná šelma.
Uplyne víc jak dvacet let a ničivá síla se na Hodonín žene znovu. Přichází tornádo a s ním se vrací všechny staré příběhy, traumata a bolesti, které trápí obyvatele i město. Osud se snaží opsat kruh a dokonat tragédii – a Filip se mu chce postavit. Ale pokud má neštěstí odvrátit, musí se bývalá parta dát zase dohromady a čelit tajemné síle společně. Zvedá se vítr, na krajinu padá temnota a kamarádi stojí tváří v tvář vlastním pochybám, přírodě i času...
Je červen roku 1984. Začaly letní prázdniny a Timmy Graco se těší, že místo školy bude číst komiksy, vysedávat v podzemní klubovně a podnikat různá dobrodružství se svými dvěma kamarády, Dougem a Barrym.
Tyto plány se však brzy začnou hroutit. Chlapce čeká léto plné hrůzy a boje o holý život. Timmy zjistil, kdo na hřbitově vykopává čerstvé hroby – a vůbec to není člověk. Je to nestvůra, která byla po staletí uvězněna pod hřbitovem, ale právě se dostala na svobodu.
Má hlad, dostala chuť na čerstvou krev a jde po Timmym a jeho kamarádech. Pokud se Timmy chce dožít září, bude muset uniknout Ghúlovi.
To však není jediná příšera, která na chlapce čeká…
Nestvůry čekají na každém rohu.
A co když ta, která požírá mrtvoly, není tou nejděsivější?
Od oceňovaného mistra hororu Briana Keenea přichází román o nestvůrách, vraždách a ztrátě nevinnosti.
Antologie předních tvůrců angloamerické temné fantastiky a hororu.
Halloween je čas kouzel, divů a děsů. Dlouho předtím, než jeho tradici začaly definovat sériově vyráběné masky, krvavé filmové horory a vyřezávané dýně, spočívala podstata předvečera slavnosti Všech svatých v temných obřadech a černé magii, v příbězích o prokletých duších, pomstě a podvržencích.
Povídky v tomto sborníku na ně navazují v moderním duchu – poeticky, atmosféricky, syrově i experimentálně. Halloween zde můžete zažít ve strašidelném domě, na hřbitově, v léčebně pro choromyslné, v minulosti, současnosti i v budoucnosti na Měsíci.
Dekadentní a temně okouzlující fantasy debut pro mládež sleduje sedmnáctiletou Jani, která odhaluje hluboce znepokojivá tajemství legendárního hotelu Magnifique.
Jani celý život snila o Jinde. Pracuje v koželužně a jen stěží vyjde s penězi. Je smířená s šedivým životem v přístavním městě Durc, kde se stará o svou mladší sestru Zosu. Tedy až do chvíle, kdy do města dorazí hotel Magnifique.
Hotel je legendární nejen pro svá rozmarná kouzla, ale také pro to, že dovede cestovat – každé ráno se objevuje na jiném místě. Jani a Zosa si sice nemohou dovolit horentní sumy za pobyt, které platí hosté, ale mohou se v hotelu ucházet o zaměstnání. A brzy jsou tak uneseny na největší dobrodružství svého života. Jakmile se však ocitnou uvnitř, Jani rychle zjistí, že jejich smlouvy nelze rozvázat a že hotel pod úžasným pozlátkem skrývá nebezpečná tajemství.
Kdesi ve švýcarských Alpách stojí VAMPS, prestižní akademie pro potomky těch nejbohatších a nejmocnějších upírských rodin. Dillon ale mezi upírskou smetánku nepatří - vlastně ani není upír. Je to dhampír: napůl člověk, napůl upír. Pokud se však chce dožít konce školního roku, bude se muset hodně rychle naučit používat své špičáky. Ukazuje se totiž, že v Dillonových žilách se skrývá něco mimořádného. Něco, co děsí jak jeho nové spolužáky, tak profesory. A s tím, jak roste Dillonova síla, roste i počet jeho nepřátel...
Zakousněte se do vzrušujícího příběhu, který nadchne čtenáře Atlasovy šestky a Vampýrské akademie!
Kam až paměť sahá, jsou tajemná města a jejich hlubiny místem, kde se bok po boku setkávají nejznámější autoři žánrové i nežánrové literatury.
Co se skrývá pod omítkou, chodníky a silnicemi, nebo dokonce pod celými městy? Známí čeští spisovatelé a spisovatelky napříč žánrovou i nežánrovou literaturou se nechali inspirovat mystériem měst, jejich zákoutími, komíny i kanály, legendami i mocným kouzlem. Je libo zastavit se v Římě? Ztratit se v ulicích současného Krakova či postapokalyptického Londýna, procházet Barcelonu ve snu nebo navštívit vesmírné Lamaris? A co domácí půda? Kolik nástrah ukrývají Pardubice, Praha, Frýdek-Místek nebo jak málo stačí, aby vás pozřelo Brno – a to doslova? Jediný krok a procházky městem už nikdy nebudou stejné!
Do antologie přispěli: Anna Bolavá, Veronika Fiedlerová. Vilma Kadlečková, Vilém Koubek, Přemysl Krejčík, Lucie Lukačovičová, Michaela Merglová, Martin Paytok, Pavel Renčín, Kristýna Sněgoňová, Petr Stančík, Jan Štifler, Dalibor Vácha, Lukáš Vavrečka, Františka Vrbenská
Možná byste si měli zapnout bezpečnostní pásy, protože až knihu dočtete, svět se vám bude jevit v úplně jiném světle. (Ben Aaronovitch) Každé město má své hluboké tajemství. A musíte v něm žít aspoň padesát, anebo raději šedesát roků, abyste se ho dotkli. Anebo si o něm přečíst povídku. (Jiří Kratochvil)
Proč všechny holčičky chtějí být princezna Elsa, když Anna je stejně hezká, a k tomu ještě o dost vtipnější? Přece proto, že Elsa umí čarovat!
Magie, kouzla, tajemství… to je zaručené lákadlo. A když je navíc hlavní hrdinka natolik svérázná jako Hrozálie, nehrozí, že by se malé adeptky čarodějnického řemesla u této knížky nudily. Kouzlit se nejspíš nenaučí, i když na míchání elixírů samozřejmě také dojde, ale možná zjistí něco o sobě, o tom, že je dobré jít si za svým a nenechat se odradit prvním nezdarem.
Příběh využívá pohádkový půdorys, ale nebojí se bořit stereotypy. Hlavní hrdinka vtáhne děti do příběhu od první stránky. Koktejl přiměřeného napětí, roztomilosti a vtipu vám možná připomene malou čarodějnici z večerníčku, Hrozálie však bude řešit i aktuálnější problémy, než jak vyzrát na tetu Bimbulu. Hrozálie musí zrušit pár zlých kleteb, obhájit si svůj přístup ke světu, a navíc v jednu chvíli najde skutečného kamaráda. A s ním to bude napříště ještě zábavnější, to si pište.
Od toho dne, co se Cassidy málem utopila (no, ona se vlastně utopila, ale nerada na to vzpomíná), dokáže odtáhnout Závoj, který odděluje živé od mrtvých... a vstoupit do světa duchů. Dokonce její nejlepší kamarád Jacob je duch. Už tak je její situace dost na pováženou. A to se ještě zhorší.
Když se její rodiče pustí do natáčení televizního pořadu o nejstrašidelnějších místech na světě, zamíří všichni i s Jacobem do skotského Edinburghu, kde se místní hřbitovy, hrady a tajné uličky jen hemží neklidnými duchy. A tehdy Cassidy potká Laru, dívku, která má stejný dar jako ona, a zjistí, že se toho má o Závoji – a sama o sobě – ještě hodně co učit. A bude se muset učit rychle, protože Město duchů je daleko nebezpečnější, než by myslela.
První díl úspěšné série Cassidy Blakeové od mistryně strašidelných příběhů Victorie Schwabová nyní poprvé v českém překladu.
Pojďte se podívat, jak to vypadá v ježibabí chýši nebo na strašidelném hradě. Prázdná místa v pekle čekají až je zaplníte samolepkami a skřítci jistě uvítají vaši pomoc při stavbě domu. A co víc? Vytvořte si strašidlo podle vlastní fantazie. Bude mít nohy čarodějnice, tělo čerta a hlavu kočky? Kdo ví? To už je na vás, jakou podobu mu vymyslíte.
Oblíbená zábava pro děti - samolepky - doplněná o nový rozměr - zvuk. Vylepte si svoji vlastní knížku Kouzelného čtení se zábavnými samolepkami! Naslouchejte informacím, ale hlavně zábavným zvukům při polepování celého sešitu. Samolepková knížka Strašidla obsahuje přes 1 000 zvukových stop.
V knížce najdete 16 stran a 8 samolepkových ozvučených archů.
Vyrobeno ve spolupráci BEEP Sound Postproduction.
Svět Harryho Pottera do nejmenších detailů v magicky ilustrovaném oficiálním průvodci
Accio encyklopedie! Mávněte hůlkou a přeneste se do pestrého kouzelnického světa v podání sedmi talentovaných ilustrátorů. Potkáte fantastická zvířata, přičichnete si k nejmocnějším lektvarům a přečtete si o kouzelnících i čarodějkách nejen z dob minulých. Navštívíte krámek Weasleyovic dvojčat v Příčné ulici, poznáte patrony různých postav a projdete si mapu Bradavic (všech 142 schodišť vám dá určitě zabrat). Uvnitř této knihy zkrátka najdete všechno – od akromantule až po Zlatonku.
Epické dobrodružství vynalézavé hrdinky s nelegální magickou schopností. Vydejte se s Amari na stáž Úřadu pro nadpřirozené záležitosti pátrat po jejím bratrovi Quintonovi, nejlegendárnějším tajném agentovi všech dob... Objevte nadpřirozený svět plný kouzel, zkoušek, nebezpečí, dobrodružství, všelijakých tajemných udělátek a bytostí, které vás překvapí.
Quinton Peters byl nejoblíbenější kluk na Rosewoodském sídlišti pro nízkopříjmové rodiny, který získal stipendium na dvě z nejlepších amerických univerzit. Jenže když záhadně zmizí, jeho dvanáctiletá sestra Amari Petersová nechápe, proč se jeho zmizením nikdo víc nezabývá? Proč se o něm nepíše ve všech novinách? Proč o něm nemluví v televizi? A proč si policie ihned myslí, že se musel zaplést do něčeho nezákonného?
Ale pak Amari v bratrově skříni objeví tikající kufřík. Kufřík, který smí otevřít jen ona. Zdá se, že o Quintonovi toho opravdu hodně nevěděla. Zaslal jí nominaci na letní tábor na utajený Úřad pro nadpřirozené záležitosti. Amari si je jistá, že odpověď na to, co se s jejím bratrem stalo, musí být právě tam. Ale nejdřív se musí vypořádat s tím, že mořské panny, trpaslíci, sněžní muži a čarodějové doopravdy existují – a dostane k tomu příležitost hned, jakmile zjistí, že její spolubydlící je drakodlačice.
Amari musí soupeřit s dětmi z nejbohatších rodin v zemi, které se v nadpřirozeném světě pohybují celý svůj život, a nedělá jim problém odpovědět na otázku, které dvě z Velkých stvůr přebývají v Atlantském oceánu nebo kolik let je Merlinovi. Už jenom dostat se na Úřadu z jednoho místa na druhé je dost oříšek, když Amari naráží na cedule jako „SMĚR: Odbor tajných míst – anebo ne?“. A jako by to všechno nestačilo, každý ze stážistů absolvuje rituál, při němž je jeho vrozený talent rozvinutý v nadpřirozenou schopnost, která jim má pomoci při práci na Úřadě – jenže Amari získá schopnost, která je zakázaná a postavená mimo zákon. Jako by už tak dost nevyčnívala.
Když pak zlý čaroděj ohrožuje celý nadpřirozený svět a spolužáci Amari si myslí, že to ona je ten obávaný nepřítel, připadá si tak sama, jako ještě nikdy. Ale pokud neprojde třemi koly zkoušek, možná nikdy nezjistí, co se s Quintonem stalo.
NÁPADY A NÁVODY NA VÝZDOBU
Dejte průchod svému tvůrčímu já a udělejte si krásnou pozimní a děsivou výzdobu, že si strašidla vám budou závidět!
ZÁBAVA NA VEČER
Nechcete prosedět večer u televize a na párty ani knihy nemáte náladu? Pak máte ještě možnost udělat si příjemný večer s rodinou či přáteli u tematických deskových a únikových her!
Mlhy zlé se valí na krajinu a jako těžká duchna dusí celé okolí Carcassonne. I nejsrdnatějším rytířům běhá mráz po zádech a brní brnění, když slyší slova legendy: „Mlha probudí mrtvé a ti vstanou z hrobů. Přijdou, aby zjednali spravedlnost!“ V první kooperativní verzi hry Carcassonne musíte spolupracovat, abyste opět nastolili mír. Z mlhy se budou vynořovat neklidní duchové a strašidelné zámky a hřbitovy.
6 úrovní hry vás postupně krok za krokem provede jednotlivými prvky a pravidly a postaví před vás stále náročnější výzvy. Kterou úroveň si oblíbíte nejvíce?
Hratelné také jako rozšíření základní hry Carcassonne!
Bleskurychlá postřehová hra pro 2 - 8 hráčů. Myš! Kniha! Křeslo! Láhev! Duch! Ve hře je 5 různých dřevěných předmětů - bílý duch, zelená láhev, modrá kniha, červené křeslo a šedá myš. Na kartách jsou obrázky těchto předmětů, ovšem ne vždy ve správných barvách. Hra obsahuje 2 varianty - jednodušší a náročnější. Příklad: Na kartě je modrý duch a červená myš. Ve hře žádný modrý duch, ani červená myš nejsou. Cílem je tedy vzít (zelenou) láhev, protože na kartě není zobrazena ani láhev, ani zelená barva. Postřehová hra i pro dospělé, legenda, možnost varianty Duchová v koupelně.
Pro: 2-8 hráčů
Věk: 6+
Kostnice Sedlec u Kutné Hory, začátek 16. století. Morové rány a husitské války naplnily hřbitov k prasknutí. Pomozte poloslepému mnichu uspořádat lebky do pyramid v kapli. Vykopávejte lebky ze hřbitova, přikládejte je do své pyramidy a plňte přání nebožtíků!
Svižná kombinační hra v kompaktním balení inspirovaná českou historií.
Návštěva pouťové atrakce – to zní docela nevinně. Ale byl tento strašidelný zámek opravdu dobrou volbou? Pochybovat začnete hned, jakmile se s vámi rozjede rozhrkaný vozík 521 a zamíří s vámi rovnou do hrůzostrašné brány, která vypadá jako zlověstná tlama. Hrobové ticho prořízne ďábelský smích a hororové přivítání na prokleté horské dráze. Jak se z téhle šlamastyky dostanete? Jedinou cestou, jak se nenechat proměnit v další příšerné exponáty, je vyřešit rébusy vašeho neviditelného věznitele a projevit notnou dávku odvahy. Kdyby vás náhodou paralyzoval strach, pomůže vám s řešením dešifrovací kotouč. Na tom si ověříte, jestli jsou vaše úvahy a odpovědi správné nebo ne. Hra je vytvořena na jedno hraní pro 1 až 4 osoby.
Hry EXIT: Únikové hry získaly v německém originále prestižní ocenění Spiel des Jahres 2017. Můžete si tak být jisti, že vás čeká výjimečný herní zážitek. Úniková hra Prokletá horská dráha je svou úrovní vhodná pro začátečníky. V kolekci her EXIT ale najdete také náročnosti pro pokročilé hráče či skutečné experty.
Balení obsahuje: 88 karet (30 s nápovědou, 30 s odpovědí, 20 rébusových a 8 zvláštních karet), 1 kniha, 1 dešifrovací kotouč, 8 zvláštních předmětů (6 částí těl, 1 složený list „Masožravka“, 1 tajemný neznámý), pravidla.
Pro: 1-4 hráče. Věk: 10+
Napínavá úniková hra EXIT. Artefakt nevyčíslitelné hodnoty, je ukryt v kryptě rytíře. Jen když je měsíc ve správném postavení je možné artefakt objevit. Podaří se vám to?
Pro 1-4 hráče. Věk: 12+