Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.
1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor) organizuje v termínu od 23. 2. 2019 do 31. 3. 2019 23:59 hod. akci pod názvem „100 KNIHCENTŮ NAVÍC ZA NÁKUP KNIHY FREDDIE MERCURY" (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce, které jsou k dispozici na této internetové stránce:
https://www.knihcentrum.cz/pravidla-a-podminky-akce-100-knihcentu-navic-za-nakup-knihy-freddie-mercury
2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE
2.1. V od 23. 2. 2019 do 31. 3. 2019 23:59 hod. zákazník, který je registrovaný do věrnostního programu www.KNIHCENTRUM.cz může sbírat KNIHCENTY, které jsou dostupné navíc oproti standardnímu sběru KNIHCENTŮ.
2.2. KNIHCENTY navíc na www.KNIHCENTRUM.cz mohou zákazníci v této marketingové akci sbírat s tímto postupem:
1. Přihlaste se v e-shopu KNIHCENTRUM.CZ e-mailem, který je registrovaný ve věrnostním programu KNIHCENTRUM.CZ
2. Vložte knihu Upečeno s láskou - FREDDIE MERCURY - ICK 0290755
3. Automaticky vám v nákupním košíku k objednávce připíšeme 100 KNIHCENTŮ NAVÍC
4. Pokud máte v nákupním košíku více knih FREDDIE MERCURY - ICK 0290755, připíšeme Vám jen 100 KNIHCENTŮ.
5. Knihcenty připisujeme navíc dle pravidel věrnostního programu KNIHCENTRUM.CZ, která jsou dostupná na: https://vernostniprogram.knihcentrum.cz/Pravidla.html
2.3. Tato marketingová akce se zároveň řídí i pravidly věrnostního programu KNIHCENTRUM.CZ, která naleznete na vernostniprogram.knihcentrum.cz
2.4. Zákazník může v této akci nasbírat na jeden nákup maximálně 100 KNIHCENTŮ navíc. Pokud zákazník bude mít v objednávce více kusů jedné knihy, vždy mu bude náležet 100 KNIHCENTŮ. (Příklad: v nákupním košíku bude 5 ks knih Freddie Mercury - zákazníkovi se připíše 100 KNIHCENTŮ)
3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
3.1. Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení marketingové akce.
3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.
3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce a věrnostního programu, odebrat mu nasbírané KNIHCENTY, v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na KNIHCENTY, na úhradu nákladů, škody, které by mu mohly vzniknout.
3.4. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání KNIHCENTŮ nevzniká právní nárok, nelze je vyměnit za peníze, KNIHCENTY jsou neměnné a nevratné, ani není možné je nahradit jiným dárkem a/nebo poukázkou a zároveň nejsou určeny k dalšímu prodeji.
3.5.Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.
3.6. Organizátor nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a prohlašuje, že není odpovědný za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.
3.7. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.
V Ostravě dne 23. 2. 2019