Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Pravidla a podmínky LOVEC KNIHCENTŮ

 

 1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ

 

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor) organizuje v termínu od 26. 2. 2019 na dobu neurčitou akci pod názvem „LOVEC KNIHCENTŮ" (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce, které jsou k dispozici na této internetové stránce:

 

 https://www.knihcentrum.cz/pravidla-a-podminky-lovec-knihcentu

 

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

 

2.1. Od 26. 2. 2019 zákazník, který je registrovaný do věrnostního programu v e-shopu KNIHCENTRUM.CZ, může sbírat KNIHCENTY, které jsou dostupné navíc oproti standardnímu sběru KNIHCENTŮ, na různých webových stránkách www.KNIHCENTRUM.cz.

 

 

2.2. KNIHCENTY na www.KNIHCENTRUM.cz mohou zákazníci v této marketingové akci sbírat následovně:.

1. Lovit KNIHCENTY může ten, který je registrovaný ve věrnostním programu a zároveň má ve svém osobním účtu ve věrnostním programu zatržené políčko JSEM LOVEC KNIHCENTŮ. 

2.  Pomocí indicií můžete ulovit až 50 KNIHCENTŮ navíc za každou hru. 

3. Jakmile uvidíte tento KNIHCENT, klikněte na něj. Automaticky vám připíšeme do věrnostního programu KNIHCENTY navíc. Pozor, připíšeme vám je pouze 1x.  



 4. ABY SE VÁM KNIHCENT ZOBRAZIL, MUSÍTE BÝT PŘIHLÁŠENÝ KE SVÉMU ÚČTU. 

 

2.3. Zákazník může obdržet indicii, která by ho měla navést, kde by se KNIHCENTY navíc mohly sbírat, konkrétní cesta to však nebude. Tyto indicie budou uveřejněny v článcích na www.knihcentrum.cz/revue, které vždy budou označeny:

LOVEC KNIHCENTŮ

 

2.4. Tato marketingová akce se zároveň řídí i pravidly věrnostního programu KNIHCENTRUM.CZ, který naleznete na:

www.vernostniprogram.knihcentrum.cz

 

2.5. Zákazník může v této akci nasbírat vždy 50 KNIHCENTŮ TÝDNĚ, nemusí však získat všechny KNIHCENTY z této marketingové akce.

 

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení marketingové akce.

 

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

 

 

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce a věrnostního programu, odebrat mu nasbírané KNIHCENTY, v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na KNIHCENTY, na úhradu nákladů, škody, které by mu mohly vzniknout.

 

 

3.4. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání KNIHCENTŮ nevzniká právní nárok, nelze je vyměnit za peníze, KNIHCENTY jsou neměnné a nevratné, ani není možné je nahradit jiným dárkem a/nebo poukázkou a zároveň nejsou určeny k dalšímu prodeji.

 

3.5.Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

 

3.6. Organizátor nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a prohlašuje, že není odpovědný za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.

 

3.7. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

 

V Ostravě dne 26. 2. 2019