Pravidla: Dárek k nákupu

archiv revue

Pravidla a podmínky akce tematická kuchařka za nákup:

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu od 10. 8. 2020 do 16. 8. 2020 marketingovou akci pod názvem Narozeniny KNIHCENTRUM.cz (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce.

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

2.1. Pokud od 10. 8. 2020 do 16. 8. 2020 zákazník, který je fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky, nakoupí na e-shopu KNIHCENTRUM.cz zboží nad 300 Kč, jejíž součástí bude minimálně 1 kniha od Nakladatelství Synergie, získá tematickou kuchařku. Pokud zákazník v tomto období nakoupí v některé z kamenných prodejen KNIHCENTRUM.cz nad 300 Kč, získá tematickou kuchařku. 

2.2. Tato marketingová akce platí pro nákup na e-shopu, ve vybraných kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz a v Kavárně Dům knihy KNIHCENTRUM.cz Ostrava v daném období, a to pouze za podmínek v bodě 2.1. Marketingová akce neplatí na nákup elektronického dárkového poukazu na e-shopu KNIHCENTRUM.cz. Nákup zboží na e-shopu, v prodejně či kavárně musí být realizován v termínu od 10. 8. 2020 do 16. 8. 2020

2.3. Tato marketingová akce probíhající v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz a kavárně KNIHCENTRUM.cz Ostrava se nijak nevztahuje na e-shop KNIHCENTRUM.cz. A naopak tato marketingová akce probíhající na e-shopu KNIHCENTRUM.cz se nijak nevztahuje na prodejny KNIHCENTRUM.cz. Každá z prodejen si vyhrazuje právo na vlastní přizpůsobení pravidel.

2.4. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.


3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické chyby a omyly vzniklé v průběhu marketingové akce.

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na slevu a na úhradu nákladů, nebo škody, které by mu mohly vzniknout.

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené získáním knih či slevové kartičky zdarma. 

3.5. Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

3.6. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

Ostrava 10. 8. 2020

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Jaké zajímavé knižní novinky můžete tento měsíc najít na pultech knihkupectví?
Upečte si spolu s Josefem a Terezou klasické narozeninové dorty, vynikající řezy na plech nebo jablečné koláče, ale i výzvy v podobě žloutkových věnečků a bezlepkového chleba. Třeba se právě vy stanete výhercem jedné ze 2 kuchařek, které máme připravené v naší soutěži.
Prémiový obsah
číst více
Básnická sbírka Millennials od české autorky Kateřiny Pokorné, známé pod pseudonymem Svojost, je originálním dílem, které se zabývá světem současné generace mladých lidí.