Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.
V knize se dozvíte:
-
Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
-
Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít
-
Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
-
Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí
-
O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
-
Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
-
Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků