Priamy marketing

Série: Ekonómia
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788089047383
Značka: Iura Edition

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
241 Kč
198 Kč
241 Kč
198 Kč
Anotace
Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu, databázový marketing, základy a spôsoby použitia metód priamej distribúcie. U čitateľa sa predpokladajú určité teoretické vedomosti z oblasti marketingu, predovšetkým základných pojmov a marketingových teórií
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Značka Iura Edition
Rok vydání 2002
Pořadí vydání 1. vydání
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 148
Edice Ekonómia
ISBN 978-80-89047-38-3
EAN 9788089047383
Interní kód 0244290
Produktový manažer Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy