Problém médií

Brožovaná bez přebalu matná
EAN:9788090283121
Jak uvažovat o dnešních médiích
Značka: Grimmus

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
188 Kč
154 Kč
188 Kč
154 Kč
Anotace
Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické postupy, které takový systém vytvářejí? To jsou klíčové otázky protínající texty Roberta McChesneye, mediálního analytika a profesora kadedry komunikace Illinoiské univerzity. Problém médií zahrnuje dva eseje z knihy "The Political Economy of Media" (New York 2008): "Problém médií" a "Jak smýšlet o médiích". McChesney v nich zkoumá témata politické ekonomie médií, mezi něž patří např. vztah žurnalistiky k demokratické praxi, porozumění propagandě (vládní i komerční), souvislosti mezi komerčními médii a depolitizací společnosti, zvláštní role inzerce ve formování mediálního trhu i obsahu, vztah médií ke globálnímu a současnému kapitalismu, vliv komercializace na kulturu, veřejnoprávní vysílání atd. Autorovy argumenty jsou podloženy dlouholetým detailním výzkumem. Přináší hutnou kritiku probíhajícího procesu degradace žurnalistiky. "Probém médií" je nezbytným úvodem pro všechny, kteří chtějí rozumět médiím dnešního světa.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak uvažovat o dnešních médiích
Název v originále The Problem of Journalism
Druh sortimentu Kniha
Autor Robert McChesney
Značka Grimmus
V prodeji od 27.10.2010
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 12.0 x 19.0 x 0.8 cm
Hmotnost 0.14 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran 140
ISBN 978-80-902831-2-1
EAN 9788090283121
Interní kód 0111455
Produktový manažer Eva Jurčová (eva.jurcova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy