Proč už neplatí tradiční marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788025115367
Značka: COMPUTER PRESS

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
254 Kč
299 Kč
254 Kč
Ceny dopravy
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Druh sortimentu Kniha
Autor Jacques Horovitz, Jean-Pierre Jeannet, Kamran Kashani, Sean Meehan, Adrian Ryans, Dominique Turpin, John Walsh
Značka COMPUTER PRESS
V prodeji od 15.03.2007
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 22.5 x 1.3 cm
Hmotnost 0.34 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 174
ISBN 80-251-1536-4
EAN 9788025115367
Interní kód 0074098
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.