Psychologie trhu a chování spotřebitele

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788076766389
Značka: Wolters Kluwer

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
539 Kč
458 Kč
539 Kč
458 Kč
Anotace
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Karel Chadt
Značka Wolters Kluwer
V prodeji od 14.02.2023
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 21.4 x 1.5 cm
Hmotnost 0.30 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 232
ISBN 978-80-7676-638-9
EAN 9788076766389
Interní kód 0407656
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny