Jen dnes SLEVA 100 KČ při nákupu nad 800 Kč se slevovým kódem

E-kniha

Public relations - moderně a účinně

2., aktualizované a doplněné vydání
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
302 Kč
Anotace
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Informace o sortimentu
Podnázev 2., aktualizované a doplněné vydání
Název v originále Public relations moderně a účinně
Druh sortimentu eKniha
Autor Václav Svoboda
Značka GRADA
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 240
Interní kód 0162443
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách