E-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění

Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání
Značka: GRADA

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
253 Kč
253 Kč
Vše o e-knihách
Vývoj ceny
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Vše o e-knihách
Vývoj ceny
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Porodní sestra z Osvětimi
Čeština

Porodní sestra z Osvětimi

3.6 47
339
IHNED odesíláme

Elizino tajemství

4.4 5
327
Vyprodáno

Hotýlek na Islandu (4)

4.2 93
339
IHNED odesíláme
>
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Porodní sestra z Osvětimi
Čeština

Porodní sestra z Osvětimi

3.6 47
339
IHNED odesíláme

Elizino tajemství

4.4 5
327
Vyprodáno

Hotýlek na Islandu (4)

4.2 93
339
IHNED odesíláme
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.