Pomozte nám neplýtvat: kvůli expiraci je knihomolská káva o 47 % levnější

Public relations moderně a účinně

EAN:9788024728667
2., aktualizované a doplněné vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
355 Kč
302 Kč
355 Kč
302 Kč
Anotace
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Informace o sortimentu
Podnázev 2., aktualizované a doplněné vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Václav Svoboda
Značka GRADA
V prodeji od 07.09.2009
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.8 cm
Hmotnost 0.55 kg
Počet stran 240
ISBN 978-80-247-2866-7
EAN 9788024728667
Interní kód 0060852
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy