Reklama

Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej kominikácie
Polotuhá flexo
EAN:9788090427334
Značka: VeRBuM

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
360 Kč
295 Kč
360 Kč
295 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy

Kniha Reklama je príspevkom k teórii a histórii reklamy. Všetky u nás vydávané knižky nás učia ako reklamu robiť a to je skvelé. Táto viac aj teoretizuje. No a načo by to študentom malo vlastne byť? Možno preto, aby sa z reklamy raz stala aj seriózna veda, ktorá má svoju históriu, potrebuje aj svoju teóriu, vlastný pojmový aparát atď. Poslednú časť som venoval etike reklamy. Preto, aby študentom zostali ich krásne ideály mladosti aj v reklamnej praxi, aby sa neusilovali dosiahnuť len svoj profit, či profit agentúry, pre ktorú robia. Aby mysleli predovšetkým na adresátov svojej práce. Aby reklama, ktorú budú robiť, bola nielen originálna, profesionálne zvládnutá, ale aj etická a zábavná. Aby sme z nej mali všetci radosť....

 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.