Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Reklama

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788087500941
Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Značka: VeRBuM

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
327 Kč
399 Kč
327 Kč
Anotace

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.

Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží.

Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

Informace o sortimentu
Podnázev Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Druh sortimentu Kniha
Autor Pavel Horňák
Značka VeRBuM
V prodeji od 17.01.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17.6 x 24.0 x 3.2 cm
Hmotnost 0.77 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 398
ISBN 978-80-87500-94-1
EAN 9788087500941
Interní kód 0254065
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy