Sami v moři konkurence

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788026508533
Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních
Značka: BizBooks

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
349 Kč
286 Kč
349 Kč
286 Kč
Anotace
Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet.
Informace o sortimentu
Podnázev Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních
Druh sortimentu Kniha
Autor Leoš Bárta
Značka BizBooks
V prodeji od 21.03.2019
Rok vydání 2019
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.4 x 21.6 x 2.1 cm
Hmotnost 0.42 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 216
ISBN 978-80-265-0853-3
EAN 9788026508533
Interní kód 0291428
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy