Sociální marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788087500804
Značka: VeRBuM

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
245 Kč
299 Kč
245 Kč
Anotace
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Značka VeRBuM
V prodeji od 22.09.2016
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.5 x 23.0 x 1.6 cm
Hmotnost 0.45 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 256
ISBN 978-80-87500-80-4
EAN 9788087500804
Interní kód 0210929
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy