Jste manažer, personalista či vedoucí pracovník a řešíte tyto otázky:
-
Jak lidem komunikovat náročná rozhodnutí?
-
Jak prezentovat změny?
-
Jak se chovat, když máme v týmu problémové lidi?
-
Jak se vypořádat s předáním funkce nebo pozice nástupci?
-
Jak zvládnout vyjednávání se zástupci zaměstnanců?
-
Jak řešit konflikty na pracovišti?
-
…a další podobné?
Kniha nabízí praktický návod, jak zvládat nejnáročnější personální situace, se kterými se denně setkávají manažeři, vedoucí pracovníci i majitelé firem. Na základě reálných zkušeností z českého prostředí se čtenáři naučí osvědčené postupy pro řešení konfliktů, efektivní komunikaci složitých rozhodnutí či zacházení s problémovými zaměstnanci. Tato kniha vám nepředá univerzální návod, jak si získat poslušnost týmu, ale nabídne mnoho užitečných tipů, jak zjednodušit práci s lidmi a dosáhnout těch nejlepších výsledků. V každodenních situacích můžete skórovat – a zde se dočtete, jak na to!