Strategický marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788090524774
Značka: ÚSTAV PRÁVA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
230 Kč
189 Kč
230 Kč
189 Kč
Anotace
Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý.

Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Značka ÚSTAV PRÁVA
V prodeji od 22.04.2013
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.2 x 23.1 x 0.8 cm
Hmotnost 0.22 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 110
ISBN 978-80-905247-7-4
EAN 9788090524774
Interní kód 0140102
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy