BLACK FRIDAY = čtení a zábava od 39 Kč

Strategie modrého oceánu

EAN:9788072611287
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
439 Kč
360 Kč
439 Kč
360 Kč
Anotace
Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Značka Management Press
V prodeji od 08.09.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.5 x 1.5 cm
Hmotnost 0.52 kg
Počet stran 240
ISBN 978-80-7261-128-7
EAN 9788072611287
Interní kód 0098424
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy