E-kniha

Telemarketing v praxi

Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydán
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
212 Kč
Anotace
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu ukázek, příkladů i praktický slovníček pojmů.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydán
Název v originále Telemarketing v praxi
Druh sortimentu eKniha
Autor Květoslava Santlerová
Značka GRADA
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 224
Interní kód 0162457
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách