BLACK FRIDAY = čtení a zábava od 39 Kč

Temporalita (nových) médií

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788073314255

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
269 Kč
231 Kč
269 Kč
231 Kč
Anotace
Kolektivní monografie je věnována vztahu médií a temporality s důrazem na proměny chápání a zkušenosti času způsobené nástupem tzv. nových médií. Tomáš Dvořák v úvodní kapitole sleduje historický vývoj kulturních technik synchronizace od kolektivního chápání času po současný stav "znepokojené pohotovosti", který zažíváme v nepřetržité interakci s elektronickými médii. V návazné studii se Marek Šebeš zabývá televizním zpravodajstvím, které chápe jako svébytnou sociotemporální institucí, která se podílí na strukturaci a organizaci času ve společnosti. Irena Reifová pak popisuje proměnu diváctví s nástupem digitalizovaných televizních pořadů s důrazem na internetové seriály a diváckou participaci. Další rovině participativního užívání médií se věnuje Radim Hladík při rozboru sociálních praktik hudební northernsoulové subkultury. Filip Vostal nahlíží akceleraci času ve společnosti perspektivou fenoménu vysokorychlostního obchodování na světových burzách. Monografii zakončuje Václav Janoščík, který propojuje motivy a inspirace ze současného umění, sci-fi a filozofie ve snaze zachytit něco z budoucnosti, kterou nám přibližují.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor JUDr. Tomáš Dvořák Ph.D.
Značka Akademie múzických umění
V prodeji od 23.06.2017
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 12.5 x 20.0 x 2.5 cm
Hmotnost 0.29 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 284
ISBN 978-80-7331-425-5
EAN 9788073314255
Interní kód 0238292
Produktový manažer Jana Hulová (jana.hulova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy