Právě začal BLACK FRIDAY!

Úvod do teorie masové komunikace

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788073673383
Značka: PORTÁL

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
445 Kč
378 Kč
445 Kč
378 Kč
Anotace
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií. Z obsahu: Teorie médií, pojmy a modely, masová komunikace a kultura, mediální struktury a instituce, produkce mediální kultury, účinky médií na jedince a společnost.
Informace o sortimentu
Název v originále Mass Communication Theory An Introduction
Druh sortimentu Kniha
Autor Denis McQuail
Značka PORTÁL
V prodeji od 03.10.2007
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 16.0 x 23.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.69 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 448
Poslední dotisk 10/2007
ISBN 80-7367-338-X
EAN 9788073673383
Interní kód 0079817
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy