VÝPRODEJ OD 79 KČ. Nakupte levně a do zásoby.

Vytřete jim zrak

EAN:9788073493318
Zákazník musí být vždy spokojený
Značka: Pragma

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
238 Kč
195 Kč
238 Kč
195 Kč
Anotace
Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku. Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další. Nejdůležitější částí, která vytváří "služební výhody", jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.
Informace o sortimentu
Podnázev Zákazník musí být vždy spokojený
Druh sortimentu Kniha
Značka Pragma
V prodeji od 16.11.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.5 x 20.6 x 2.1 cm
Hmotnost 0.30 kg
ISBN 978-80-7349-331-8
EAN 9788073493318
Interní kód 0135630
Ceny dopravy