5 knih za 150 Kč – vyberte si z desítek titulů

Zákaznická věrnost

Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je
Série: Praxe manažera
Brožovaná bez přebalu matná
EAN:9788025119051
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
269 Kč
221 Kč
269 Kč
221 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Jak jednáte se svými zaměstnanci, tak budou oni jednat s vašimi zákazníky. Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům… A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a při první příležitosti skončí u konkurence. Kniha Zákaznická věrnost vám pomůže tento kruh lhostejnosti a průměrnosti přerušit a uvědomit si důležité spojení mezi budováním dlouhotrvající zákaznické věrnosti a vytvářením kultury vlídnosti a ohleduplnosti v celé společnosti.
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.