Základy mikroekonomie

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788025135778
Učebnice pro ekonomické a obchodně podnikatelské fakulty
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
245 Kč
299 Kč
245 Kč
Anotace
Publikace je určena: studentům ekonomických a obchodně podnikatelských fakult všem zájemcům o tuto ekonomickou vědní disciplínu.

Kniha vám nabídne: přehled základních pojmů a souvislostí informace o parciální a všeobecné rovnováze, zisku firmy, příjmech a nákladech, trzích výrobních faktorů, roli státu přehledný výklad doplněný grafy, definicemi, vzorci praktické příklady, otázky k zamyšlení ukázky z praxe.

Základy mikroekonomie je užitečným materiálem pro každého, kdo hodlá vstoupit na půdu teoretické ekonomie a chce porozumět ekonomickému chování jednotlivců, domácností, firem a vlády, a zároveň představuje jeden z možných způsobů pedagogizace základních poznatků mikroekonomie. Hlavní pozornost je soustředěna na klasické problémy oboru, jakými jsou regulační funkce tržního mechanismu v ekonomice, chování spotřebitele při rozpočtovém omezení, chování firmy na trzích různého typu, mzdy na trhu práce, mechanismus trhu kapitálu, úloha vlády v tržní ekonomice či ekonomická analýza politiky. Při výkladu jednotlivých problematik je kombinován slovní popis s algebraickým vyjádřením a grafickým znázorněním. Prostudování náročného, avšak pro vnitřně motivovaného čtenáře zajímavého textu umožňuje vhled do hospodářských procesů v jejich mikroekonomické rovině. prof. Ing. Václav Jurečka, CSc. Katedra ekonomie, Ekonomická fakulta Vysoká škola báňská – Technická univerzita v Ostravě

Informace o sortimentu
Podnázev Učebnice pro ekonomické a obchodně podnikatelské fakulty
Druh sortimentu Kniha
Autor Ingrid Majerová, Pavel Nezval, Pavel Tuleja
Značka CPress
V prodeji od 17.10.2011
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 16.7 x 22.5 x 2.0 cm
Hmotnost 0.49 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 272
ISBN 978-80-251-3577-8
EAN 9788025135778
Interní kód 0121871
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy