Image a firemní identita

Série: Expert
Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788027128419
Značka: GRADA

Zboží máme skladem na prodejně. Expedujeme do týdne.

Dostupnost: IHNED odesíláme - poslední kusy
149 Kč
127 Kč
149 Kč
127 Kč
Anotace

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.

V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje.

Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Značka GRADA
V prodeji od 07.05.2020
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17.8 x 25.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.62 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 224
Edice Expert
ISBN 978-80-271-2841-9
EAN 9788027128419
Interní kód 0328580
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny