Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Pravidla a podmínky akce Kniha zdarma k nákupu nad 1500 Kč

archiv revue

Pravidla a podmínky akce Kniha zdarma k nákupu nad 1500 Kč:

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu od 18. 10. 2021 do 31. 10. 2021 v prodejnách, resp. od 18. 10. 2021 do 21. 10. 2021 na e-shopu nebo do rozdání zásob marketingovou akci pod názvem Kniha zdarma k nákupu nad 1500 Kč (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce.

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

2.1. Pokud v období od 18. 10. 2021 do 31. 10. 2021 v prodejnách, resp. od 18. 10. 2021 do 21. 10. 2021 na e-shopu nebo do rozdání zásob zákazník, který je fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky, nakoupí zboží nad 1500 Kč v některé z kamenných prodejen či na e-shopu KNIHCENTRUM.cz, získá nárok na knihu Umění francouzské kuchyně 2 zdarma.

2.2. Tato marketingová akce platí pro nákup v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz a e-shopu v daném období. Nákup zboží v prodejně musí být realizován v období od 18. 10. 2021 do 31. 10. 2021 v prodejnách, resp. od 18. 10. 2021 do 21. 10. 2021 na e-shopu nebo do rozdání zásob.

2.3. Tato marketingová akce probíhá v kamenných prodejnách a e-shopu KNIHCENTRUM.cz.

2.5. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické chyby a omyly vzniklé v průběhu marketingové akce.

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na slevu a na úhradu nákladů, nebo škody, které by mu mohly vzniknout.

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené získáním knihy zdarma. 

3.5. Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

3.6. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

Ostrava 18. 10. 2021

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

„Manžel je Nebesy. Žena je Zemí. Manžel je sluncem, což jej činí stálým, jako je ona jasná koule. Žena je měsícem, ubývajícím a mizejícím, ale nevyhnutelně slabým. Nebesa jsou uctívána na obloze nad námi, země je dole, špinavá a šlape se po ní.“ – citace z knihy, str. 196 –
Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Instagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Čeká i s podpisem autorky Kateřiny Pokorné na 3 výherce!
Prémiový obsah
číst více
Gabriela Končitíková se studiu odkazu Baťa věnuje sedmnáct let, je autorkou několika knih na toto téma, věnuje se přednáškové a lektorské činnosti, působí jako ředitelka Nadace Tomáše Bati.