Pravidla akce Dárek pro všechny knihomoly od kosmetické značky Yves Rocher

archiv revue

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

 

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu od 10. 10. do 31. 10. 2022, resp. do rozdání zásob marketingovou akci pod názvem Dárek pro všechny knihomoly od kosmetické značky Yves Rocher (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce.

 

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

 

2.1. Pokud v období od 10. 10. do 31. 10. 2022, resp. do rozdání zásob zákazník, který je fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky, nakoupí jakýkoliv knihomolský předmět v některé z kamenných prodejen KNIHCENTRUM.cz či na e-shopu KNIHCENTRUM.cz, získá nárok na kosmetický produkt zdarma – Sprchový gel na tělo a vlasy Monoi de Tahiti, 50 ml.

 

2.2. Tato marketingová akce platí pro nákup jakéhokoliv knihomolského předmětu v kamenných prodejnách či na e-shopu KNIHCENTRUM.cz v daném období. Marketingová akce neplatí na nákup jakéhokoliv jiného produktu nebo elektronického dárkového poukazu na e-shopu KNIHCENTRUM.cz. Nákup zboží v prodejně či na e-shopu musí být realizován v období od 10. 10. do 31. 10. 2022, resp. do rozdání zásob. Ke každé objednávce je možné získat pouze jedenkrát Sprchový gel na tělo a vlasy Monoi de Tahiti, 50 ml.

 

2.3. Tato marketingová akce probíhá v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz. Každá z prodejen si vyhrazuje právo na vlastní přizpůsobení pravidel. Vztahuje se rovněž na nákup na e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz.

 

2.5. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.

 

 

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické chyby a omyly vzniklé v průběhu marketingové akce.

 

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

 

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na slevu a na úhradu nákladů, nebo škody, které by mu mohly vzniknout.

 

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené získáním sprchového gelu zdarma.

 

3.5. Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

 

3.6. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

 

 

Ostrava 9. 10. 2022

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Vyberte si z našich novinek a užijte si salvy smíchu při jejich hraní.
Kniha Japonské mýty – hrdinové, bohové, démoni a legendy od autorky Melanie Clegg představuje komplexní pohled na mytologický svět Japonska. V knize poznáme nejen známé příběhy o božstvech a hrdinech, méně známé legendy, ale také se dozvíme i něco o historii Japonska a to, jak mýty ovlivňují kulturu dodnes.
Příběh, který pohladí na duši. Nejkrásnější sen z tvorby známé německé spisovatelky Margit Steinborn, která je autorkou dojemných románů Nové nebe a Nová naděje, vychází v produkci nakladatelství Moba.