1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje dne 29. 11. 2019 marketingovou akci pod názvem „Black Friday 2019“ (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce, které jsou k dispozici na této internetové stránce:
https://www.knihcentrum.cz/pravidla-marketingove-akce-black-friday-2019
2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE
1. Vyberte si z naší nabídky knih v prodejnách KNIHCENTRUM.CZ v Ostravě, Novém Jičíně (2x), Hlučíně, Opavě a Českém Těšíně.
2. Na pokladně Vám bude odečtena sleva 25 %.
3. Sleva 25 % se nevztahuje na učebnice, slevu nelze kombinovat s jinými slevami či akcemi a neplatí pro objednávky z e-shopu.
3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
3.1. Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení marketingové akce.
3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.
3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka a jeho objednávku z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na slevu 25 % a na úhradu nákladů, škody, které by mu mohly vzniknout.
3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za veškerou správnost nastavení marketingové akce.
3.5. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání slevy 25 % nevzniká právní nárok, nelze jej vyměnit za peníze, dopravu zdarma není možné nahradit jiným dárkem a/nebo poukázkou.
3.6.Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.
3.7. Organizátor nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a prohlašuje, že není odpovědný za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.
3.8. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.
V Ostravě dne 22. 11. 2019