O kom řekl Leoš Mareš, že je „zjevení něčeho tak výjimečného“? Na knihu této autorky se moc těšíme!

Recenze: Ostrov

Tak tohle byla vyloženě dovolená za všechny prachy. Sbližovačka, kterou by si jistě užíval kdejaký psychopat.

Heather se vdá za úspěšného lékaře, vdovce Toma, a spolu s ním vyvdá i dvanáctiletého synka Owen a o dva roky starší dceru Olivii. Ti se těžce smiřují se smrtí vlastní matky a neméně jednoduché je pro ně přijmout novou tátovu ženu. Pro všechny je to složité a Heather se vážně snaží. Sama bych při jistém chování obou dětí bouchla pěstí do stolu, či od nich utekla co nejdál. Cesta do Austrálie má představovat skvělou možnost ke sblížení celé rodinky.

Během brázdění zajímavých australských míst se dostávají na tajemný, uzavřený ostrov, kde je vezmou za nehoráznou úplatu dva místní chlapi, co vypadají jako by utekli z kriminálu. Netuším, proč dospělí nedali na svůj instinkt a celou akci neodpískali, holt dečka vládnou světu a co si usmyslí, se musí také stát. Na ostrově bohužel dojde k vážné nehodě s fatálními následky, která předznamenává konec idylické dovolenky. Začíná doslova boj o život, a aby rodina zůstala naživu, musí se odhodlat udělat totálně šílené věci.

Od chvíle, co se rodinka dostala na ostrov, mi tuhla krev v žilách. Bála jsem se, že půjde o další bláznivý survivor thriller, kdy je vše přitažené za vlasy, ale tohle bylo parádní počtení s pořádnou dávkou napětí. Teoreticky by se tohle všechno mohlo stát. Na zemi jsou místa, kde vás, když se ztratíte, už nikdo nikdy nenajde. Proto je při cestování důležité dbát na zdravý úsudek a minimálně někomu sdělit informace o tom, co máte v plánu a kdy se přibližně hodláte vrátit. Jestli jste právě protočili oči, sama za sebe mohu tuto radu více než doporučit!

Umím si představit tento povedený thriller zpracovaný jako perfektní horor, ale je pravdou, že by se ho musel ujmout někdo, kdo z toho nevytvoří slátaninu. Hlavně si dát záležet na hlavní postavě, protože Heather si oblíbíte. Musíte! Jako jediná totiž neztrácí hlavu ani v těch nejvypjatějších situacích.